• English
  • Norsk

TEKNISK SUPPORT

2. og 3. linje

Er du teknisk og interessert i SQL? Da kan det hende at dette er den perfekte stillingen for deg. 
SystemPartner Norge AS leverer programvare for innfordring og kredittadministrasjon (CMS). Vår programvare benyttes av private og offentlige kunder i 10 land. SPN har kontor på Thorøya i Sandefjord og et utviklingsteam i Polen. Vi leverer avansert samfunnskritisk programvare, og er markedsledende på dette i Norden. I dag er vi ca. 50 medarbeidere og har behov for å øke ressursene ytterligere.
Den sterke veksten i SPN fortsetter og selskapet inngår stadig nye kontrakter med markedsledende kunder. Vi har derfor behov for å ansette nye medarbeidere for å dekke markedets etterspørsel etter selskapets produkter og tjenester. Ønsker du å være en del av et framgangsrikt IT miljø med spennende oppgaver og et positivt arbeidsmiljø, vil vi gjerne høre fra deg.

TEKNISK SUPPORT 2. og 3. linje

Vi leter etter en kundeorientert supportmedarbeider som skal yte teknisk support på våre programvareløsninger til våre kunder primært i Norge, Sverige og Danmark, fra vårt kontor i Sandefjord. Vi ser etter en teknisk person som er fremoverlent, har gode analytiske- og problemløser -evner, og har evne til å forklare kompleks informasjon på en enkel og forståelig måte.

Arbeidsoppgaver:

  • Analysere, diagnostisere og løse supporthenvendelser fra våre kunder og samarbeidspartnere.
  • Yte support via telefon, mail og fjernstyring
  • Ansvarlig for å sikre leveranse iht. SLA, og ivareta kundekommunikasjon fra start til slutt
  • Loggføre og prioritere henvendelser i vårt sakshåndteringssystem, og eskalere til støttelinjer om nødvendig
  • Teknisk rådgivning
  • Team arbeid

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring med feilsøking og konfigurasjon av Microsoft IT-teknologier; Windows operativsystem, Windows Server, printere, nettverk og software
  • SQL kunnskap: spørringer, prosedyrer etc.
  • Relevant erfaring, men vi oppfordrer også nyutdannede til å søke

Personlig egenskaper:

  • Trives like godt med å jobbe i team som selvstendig
  • Evne til å jobbe strukturert og systematisk
  • Selvgående
  • Opptatt av kvalitet i alle ledd
  • Kunde- og serviceorientert
  • Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk  
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i engelsk
  • Trives i et miljø der det til tider kan bli svært hektisk
  • Sulten på å tilegne deg mer kunnskap

Dette tilbyr vi deg:

  • En spennende hverdag, hvor ingen dag er lik
  • Mulighet til å påvirke din egen arbeidshverdag
  • Dyktige og motiverende kolleger med faglig tyngde
  • Meget godt arbeidsmiljø og det arrangeres turer og andre sosiale arrangementer
  • Gode pensjonsordninger
  • Konkurransedyktig lønn
Kontaktperson:

Anette Trevland, trevland@spn.no, tlf: 47240839

Søknad og CV sendes til: trevland@spn.no. Merk søknaden med: Teknisk support 2. og 3. linje

Søknadsfrist: Snarest